Načítání: seznam poboček osobního odběru

 

Podporuje mojeID

FAQ
FAQ

 

Jakým způsobem lze objednat nabízené zboží?

Zboží můžete objednat jeho přidáním do košíku, kde zvolíte způsob dopravy a platby, vyplníte kontaktní a doručovací údaje. Po odeslání objednávky Vám přijde potvrzovací email.

Jak rychle dostanu objednané zboží?

Většinu zboží máme SKLADEM a je možné expedovat ihned, dále záleží pouze na zvoleném způsobu dopravy.

V případě vyprodání skladového zboží budete o termínu dodání informováni emailem nebo telefonicky.

Objednám-li více položek - jaké platím poštovné?

Poštovné platíte pouze 1x, balné je zdarma.

Bude má emailová adresa někomu předána?

Emailové adresy jsou bezpečně uchovány v naší databázi a nebudou nikomu prodány, předány, sdíleny ani jinak poskytnuty k jinému využití.

Je možnost osobního odběru svítidel?

Ano, svítidla, které si objednáte v našem e-shopu outletsvitidel.cz, si můžete osobně vyzvednout. O této skutečnosti Vás budeme informovat telefonicky.

Mohu se zeptat online na dodatečné informace ohledně svítidel?

Ano, připravili jsme pro Vás online chat, kde Vám poradíme ohledně svítidel, podáme potřebné informace k použití, skladových zásobách svítidel, doručení svítidel atd.

Jak mohu zboží vrátit?

Garantujeme vrácení peněz do 14 dnů od doručení zboží, pokud je zboží nepoškozené a zabalené v původním nepoškozeném obalu. Více v obchodních podmínkách.
Pokud budete chtít odstoupit od kupní smlouvy v této lhůtě, zasílejte prosím zboží na adresu EPA svítidla s.r.o., Fr. Ondříčka 1109/44, České Budějovice, 37011.

N2UxMTUxN